U geeft de gegevens van uw werknemers elke maand opnieuw aan ons door. Ook als er niets verandert. Zo kunnen wij uw werknemers altijd van de meest actuele informatie over hun pensioenopbouw voorzien. De gegevens moeten binnen zijn bij ABP op de vijfde werkdag van de maand die volgt op de maand waarover de gegevens gaan.
Dat kan op de volgende manieren:
Inloggen in SWP doet u met eHerkenning. Moet u nog een eHerkenning inlogmiddel met betrouwbaarheidsniveau EH3 aanvragen? Gebruik dan ons handige stappenplan.
Binnen het SWP kunt u afhankelijk van uw rol aan de slag. Bekijk hiervoor de toelichting rollen in het SWP.
Heeft u vragen? Bel ons dan op 045 579 80 02 (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur) of stuur een e-mail.
Als u overstapt naar een andere softwareleverancier of een ander salarissysteem, geeft u dit door aan ABP. Dit doet u via het Selfservice Werkgevers Portaal: Ga naar tabblad ‘Organisatie’ en kies ‘Organisatiegegevens wijzigen’. Bekijk de Handleiding gegevens controleren en wijzigen in SWP. Komt u er niet uit of heeft u vragen? Bel ons dan op 045 579 80 02 (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).
Wilt u gegevens aanleveren of wijzigen die betrekking hebben op perioden vóór 1-1-2013? Dan kunt u deze niet aanleveren via het Selfservice Werkgevers Portaal.
U kunt de gegevens wel via Excel aan ons doorgeven. U vraagt het Excel template aan via Gegevensincasso.