Uw pensioenadministratie doen
ABP voert de pensioenregeling voor uw organisatie uit. Hiervoor is het nodig dat u pensioenaangifte doet, de pensioenpremies betaalt en wijzigingen op tijd doorgeeft. We leggen u uit hoe dit werkt.
Selfservice Werkgevers Portaal
In het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP) kunt u terecht voor uw pensioenadministratie: pensioenaangifte doen, premies betalen en wijzigingen doorgeven. Ook ziet u er facturen en openstaande vorderingen. Komt u er niet uit? Kijk dan eens in de handleiding premie en gegevens.
Gegevens aanleveren en wijzigen
Elke maand levert u de actuele gegevens van uw werknemers aan. Lees hoe u dat doet.Meer over gegevens aanleveren, wijzigenPremie, facturen en nabetalingen
Hoe berekent u de maandelijkse pensioenpremie voor uw werknemers?Meer over premie, facturen en nabetalingenUw organisatiegegevens wijzigen
Wat moet u aan ons doorgeven als er wijzigingen zijn in uw organisatie?Meer over organisatiegegevens wijzigenInloggen in SWP met eHerkenning
Om in te loggen in SWP heeft u een eHerkenning inlogmiddel nodig. Vraag het snel aan!Meer over eHerkenningHandleidingen
De handleidingen voor het Selfservice Werkgevers Portaal.Bekijk de handleidingen-
Selfservice Werkgevers Portaal
Ga naar het Selfservice Werkgeversportaal om uw pensioenadministratie te doen.Direct naar Selfservice Werkgeversportaal