Pop-up store: zet pensioen in de schijnwerpers

Wilt u het pensioenbewustzijn van uw werknemers vergroten? Met de opvallende pop-up store bereikt u in een paar dagen veel werknemers op uw eigen locatie.

De pop-up store is een handig middel om pensioen onder de aandacht te brengen bij uw werknemers. U bouwt de ultra-light pop-up store makkelijk zelf op, liefst op een centrale locatie in uw organisatie. Vervolgens stelt u zelf een team samen van HR-adviseurs, die in de store antwoord geven op pensioenvragen van uw werknemers en laten zien hoe MijnABP werkt. Zo zet u pensioen even helemaal in de schijnwerpers op uw eigen locatie!

Hoe werkt de pop-up store?

U reserveert de pop-up store eenvoudig via uw relatiemanager of via relatiebeheer. De kosten bedragen € 250 excl. btw. Wat krijgt u voor dat bedrag? 

  • De opvallende pop-up store 1-2 dagen op uw locatie, geleverd en opgehaald door onze transporteur. 
  • Een duidelijke instructie over de inzet en het gebruik van de pop-up store. Daarmee kunt u de pop-up store zelf flexibel opbouwen op een of meer plekken in uw organisatie. 
  • Een communicatietoolkit met onder andere posters en banners. Deze kunt u downloaden en eventueel afdrukken voor uw interne communicatie, zodat uw werknemers weten dat de pop-up store komt. Voor tips en inspiratie ontvangt u onze tiplijst.