De Communicatieplanner voor werkgevers geeft meer inzicht in de pensioenberichten die ABP verstuurt. Hierdoor wordt u als werkgever minder vaak verrast en bent u beter voorbereid op vragen van werknemers over hun pensioen.
De planner bestaat uit 2 delen:
De planner heeft een overzichtelijk design en berichten staan per kwartaal gegroepeerd. Als u op een onderwerp klikt, ziet u meteen de inhoud van het bericht dat ABP verstuurt. Inclusief links naar abp.nl voor aanvullende informatie. Op zoek naar specifieke onderwerpen of eerder verstuurde berichten? Met de zoekfunctie vindt u snel wat u zoekt.
Het is mogelijk om een agenda aan de planner te koppelen. Geplande berichten verschijnen dan in uw eigen agenda. U kunt ook nog een alert instellen. Dan krijgt u een seintje wanneer er nieuwe berichten op de Communicatieplanner staan.
Benieuwd wat de planner u als werkgever te bieden heeft? Probeer hem nu zelf uit! Onze animatie laat u in 1 minuut zien hoe makkelijk de planner werkt.