Zo informeren we u gemakkelijk

20 september 2021

U kunt op steeds meer manieren met ABP communiceren. Zo krijgt u meer vrijheid om zelf te kiezen hoe en wanneer u contact opneemt met ons. Ook ABP wil graag op verschillende manieren met u kunnen communiceren. Hieronder vindt u een greep uit de vele mogelijkheden.

 

Uw post digitaal ontvangen

Zo kunt u kiezen om uw post van ABP voortaan digitaal te ontvangen. Dat is milieuvriendelijk en erg handig voor uw administratie. U krijgt bericht per e-mail als er persoonlijke post voor u klaarstaat in MijnABP.

Chat-bot

Bent u al bekend met de chat-bot op onze contact pagina? Dit is een virtuele vraagbaak, die steeds meer vragen kan beantwoorden. De chat-bot kan u ook doorverwijzen naar informatiepagina’s op onze website. Is uw vraag niet 1-2-3 te beantwoorden, dan wordt u verder geholpen door een medewerker van onze klantenservice.

Nieuwsbrieven en sociale media

Wilt u graag op de hoogte blijven van belangrijk nieuws rondom uw pensioen, of over duurzaam en verantwoord beleggen? ABP verstuurt een paar keer per jaar een nieuwsbrief over actuele pensioenthema’s. U kunt ons natuurlijk ook op sociale media volgen. Een overzicht van alle kanalen waarop ABP actief is, vindt u hier.

Klantenpanel

We zijn ook erg benieuwd wat onze deelnemers en gepensioneerden vinden van hun pensioen bij ABP. Bent u klant bij ons en heeft u een kritische blik? Dan nodigen we u uit om mee te denken over het verbeteren van onze (online) dienstverlening. Als u zich aanmeldt voor het klantenpanel krijgt u een paar keer per jaar een uitnodiging om deel te nemen aan een kort onderzoek.