U bent het ergens niet mee eens. Laat het ons weten

We vinden het belangrijk dat we onze deelnemers op een persoonlijke en juiste manier benaderen. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over ons. Bijvoorbeeld over de manier waarop u door ons behandeld bent. Of over een beslissing die is genomen over uw pensioen. Laat het ons dan weten. Alleen zo kunnen wij u helpen en onze dienstverlening verbeteren.

U kunt ons op diverse manieren bereiken. U kunt met ons bellen, een e-mail sturen of met ons chatten, ons bereiken via social media of u kunt ons een brief sturen. 

• Telefonisch kunt u ons bereiken via 045- 579 60 70 op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur
• Stuur een e-mail of chat via ‘Service & Contact’.
• Stuur een brief naar: 

ABP Klachten en Bezwaren
Postbus 4804
6401 JL Heerlen 

Zet altijd uw adres, telefoonnummer, klantnummer en eventueel uw e­mailadres in de brief.

We nemen altijd contact met u op

Als wij uw reactie binnen hebben, bekijken wij of datgene waar u niet tevreden over bent, een klacht is of een bezwaar.

Als u niet tevreden bent over de manier waarop u door ons behandeld bent, heeft u een klacht. Bent u het niet eens met een beslissing van ABP die is genomen op basis van het reglement? Dan maakt u bezwaar. Binnen vijf werkdagen bellen wij u op om uw klacht of bezwaar te bespreken

In deze flyer ziet u welke stappen er volgen als uw uiting van ongenoegen als klacht wordt behandeld. Ook leest u wat de stappen zijn als u bezwaar heeft gemaakt.

Hulp nodig?