'Kan ik mijn vraag aan ABP ook stellen via social media?'

Vraag van vandaag

8 januari 2025

Pensioen kan best ingewikkeld zijn. Het is dan ook niet gek als u af en toe een vraag heeft aan ABP. Gelukkig zijn er verschillende manieren om contact met ons op te nemen, waaronder via social media. Maar hoe werkt dat precies?

Contact via social media

Dus het antwoord op de vraag 'kan ik mijn vraag aan ABP ook stellen via social media?’ is ja. U kunt uw vraag zeker stellen via Facebook Messenger. Dit is een handige optie. Veel van de deelnemers in het buitenland vinden het fijn om hun vragen te stellen via dit sociale kanaal. Via Facebook kunt u eenvoudig tijdzones en openingstijden omzeilen, waardoor het contact soepeler en sneller aanvoelt.

Welke vragen stellen via Facebook

Heeft u een algemene vraag die niet persoonlijk is? Dan kunt u die gerust openbaar stellen op onze Facebookpagina. Onze medewerkers beantwoorden uw vraag meestal binnen korte tijd.

Gaat het om een persoonlijke vraag die te maken heeft met uw eigen situatie of gegevens? Stuur ons dan een privébericht via Messenger. Zo kunnen we uw vraag zorgvuldig en discreet behandelen.

Waarom kiezen voor social media?

Wilt u een vraag stellen op een moment dat het u uitkomt? Dan kunt u ook buiten onze reguliere openingstijden een vraag stellen. Wij beantwoorden de vraag binnen 1 werkdag. Doordeweeks is dit gelijk in de ochtend, en in het weekend op maandagochtend. Wilt u liever via een ander kanaal contact opnemen? Natuurlijk kunt u ons ook bellen of mailen. Hoe u ons ook bereikt, we staan altijd klaar om uw vragen over uw pensioen te beantwoorden.

We helpen u graag!