Met een oude browser kunt u onze website helaas niet meer goed gebruiken.
Upgrade uw browser naar een nieuwere versie of kies een andere browser.
ABP tijdelijk beperkt beschikbaar
Door een technische storing zijn we op dit moment alleen bereikbaar via onze social media kanalen: Twitter, Facebook en LinkedIn.
Wij werken hard aan een oplossing. Heeft u een vraag over uw pensioen? Kijk dan op deze website of log in op MijnABP. Of probeert u het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Heeft u een vraag over MijnABP? Hieronder vindt u de meestgestelde vragen.
Meteen aan de slag met MijnABP? Bekijk het webinar.
U kunt per jaar de berekening aanvragen van twee pensioendatums. Deze pensioendatums mogen niet verder dan twee jaar in de toekomst liggen. Vraag de berekeningen telefonisch, schriftelijk of per e-mail aan.
Voor de aanlevering van deze gegevens zijn wij afhankelijk van uw 'oude' werkgever(s). Mist u diensttijdgegevens? Neem dan contact op met deze werkgever(s).
Kijk in MijnABP bij 'Uw pensioenoverzicht' en ga naar 'Opbouw van uw ouderdomspensioen'. Lukt dit niet in MijnABP, bel of mail ons dan. U ontvangt het overzicht binnen zeven dagen.
Zorg ervoor dat u de juiste instellingen van DigiD activeert. Hoe? Bekijk de pagina met DigiD uitleg.
Lukt het niet? Kijk dan op de website van DigiD voor meer informatie. Of neem contact op met de DigiD helpdesk via info@digid.nl of via 088 123 65 55 op werkdagen van 8 tot 22 uur.
Websites als MijnABP moeten voldoen aan hogere beveiligingseisen van de Nederlandsche Bank (DNB) en de Autoriteit Financiële Markten (AFM).
Inloggen zonder DigiD kan niet.
Als u in het buitenland woont en de Nederlandse nationaliteit heeft, kunt u ook een DigiD aanvragen. Op DigiD voor Nederlanders in het buitenland kunt u lezen hoe u dit doet. Heeft u geen Nederlandse nationaliteit, dan kunt u inloggen met eIDAS.