Pop-up stores

Met de opvallende pop-up store bereikt u in een paar dagen veel medewerkers op uw eigen locatie. Er zijn twee varianten, met of zonder gastvrouw en voorlichter, compleet met een uitgebreide communicatietoolkit.

Bij de pop-up store is een gastvrouw of -heer aanwezig. Bij de ultra-light store regelt u dit zelf.
  • 3-5 dagen op één locatie.
  • Opbouw en afbouw van de pop-up store op de gewenste locatie.
  • Geen mogelijkheid om de pop-up store te verplaatsen naar verschillende locaties.
  • Aanwezigheid van een gastvrouw of –heer die bezoekers ontvangt met koffie en thee.
  • Mogelijkheid om pensioenvoorlichting te plannen (via uw relatiemanager).
  • Mogelijkheid om met de inzet van een prijsvraag extra medewerkers naar de pop-up store te trekken.
  • Communicatietoolkit geeft u tips om interne communicatie te optimaliseren.
  • Instructie over de inzet en het gebruik van de onderdelen in de pop-up store.
€ 500 excl. BTW
  • 1-2 dagen op één locatie.
  • Levering en ophaal door de transporteur. U kunt de ultra-light store zelf flexibel op verschillende locaties plaatsen.
  • Geen aanwezigheid van gastvrouw of -heer.
  • Geen garantie om pensioenvoorlichting te plannen gedurende de plaatsing.
  • Communicatietoolkit geeft u tips om interne communicatie te optimaliseren.
  • Instructie over de inzet en het gebruik van de onderdelen in de ultra-Light store.

€ 250 excl. BTW

  • U stelt een team samen van HR-medewerkers die hun collega’s helpen in de pop-up store en ultra-light store. Zij kunnen vragen beantwoorden over pensioen en laten zien hoe MijnABP werkt.
  • U verzorgt interne communicatie, zodat uw werknemers weten dat de pop-up store en ultra-light store komt. Voor tips en inspiratie ontvangt u onze tiplijst. En vergeet niet uw relatiemanager te vragen naar de prijsvraag die tevens als promotie kan worden ingezet.