ABP helpt u bij het uitvoeren van uw zorgplicht

Als werkgever wilt u zich zoveel mogelijk bezighouden met uw kerntaken. Dat snappen wij en daarom ondersteunen wij u ook. Dat doen we op verschillende manieren:

  • Werkgeversnieuwsbrief Wegwijs
    Via de nieuwsbrief informeren wij u over wijzigingen in de pensioenregeling. Dit doen we zoveel mogelijk voorafgaand aan de communicatie aan uw werknemers zodat u voorbereid bent op eventuele vragen van uw werknemers.
  • Werkgeversbijeenkomsten
    Ieder jaar organiseren wij werkgeversbijeenkomsten om met u in gesprek te gaan over wijzigingen in de pensioenregeling.
  • Persoonlijk contact met onze Werkgeversbediening
    Als u vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.
  • Pensioenvoorlichting
    In samenspraak met u kijken we wat de mogelijkheden van pensioenvoorlichting zijn.
  • Communicatieplanner en andere handige tools
    In de communicatieplanner ziet u wanneer u of uw werknemers pensioeninformatie van ons ontvangen. Ook hebben we een aantal handige hulpmiddelen die u helpen om met uw werknemers in gesprek te gaan over pensioen.
Hulp nodig?