communicatieplanner

Communicatieplanner voor werkgevers

Meer inzicht in onze pensioenberichten

De Communicatieplanner voor werkgevers geeft meer inzicht in de pensioenberichten die ABP verstuurt. Hierdoor wordt u als werkgever minder vaak verrast en bent u beter voorbereid op vragen van werknemers over hun pensioen.

 

De planner bestaat uit 2 delen:

  • 'Geplande communicatie' bevat berichten die ABP naar werkgevers en werknemers stuurt. Deze gaan over campagnes, events, actualiteiten en verplichte communicatie. 
  • 'Life events': hierin staan de berichten die werknemers krijgen bij grote gebeurtenissen. Bijvoorbeeld wanneer iemand van baan verandert of met pensioen gaat.

Berichten zijn makkelijk vindbaar

De planner heeft een overzichtelijk design en berichten staan per kwartaal gegroepeerd. Als u op een onderwerp klikt, ziet u meteen de inhoud van het bericht dat ABP verstuurt. Inclusief links naar abp.nl voor aanvullende informatie. Op zoek naar specifieke onderwerpen of eerder verstuurde berichten? Met de zoekfunctie vindt u snel wat u zoekt.

Nooit meer een bericht missen

Het is mogelijk om een agenda aan de planner te koppelen. Geplande berichten verschijnen dan in uw eigen agenda. U kunt ook nog een alert instellen. Dan krijgt u een seintje wanneer er nieuwe berichten op de Communicatieplanner staan.

Zelf uitproberen

Benieuwd wat de planner u als werkgever te bieden heeft? Probeer hem nu zelf uit! Onze animatie laat u in 1 minuut zien hoe makkelijk de planner werkt.